Monday 6 August 2012

Felt craft :D

Aku sebenarnya bukanlah seorang yang suka menjahit. Tapi lepas aku nengok pasal felt ni kat Tv, aku terus rasa macam ada satu spirit masuk dalam badan aku suruh suka kat felt. hahaha. cerita nak gempak aje Nur Ezati ni :p
Dipendekkan cerita, aku pun pergi lah beli kain felt tu dengan azam serta semangat yang tinggi untuk jahit menatang-menatang ni.
First aku berjinak dengan felt ni masa bulan puasa. Bosan duduk rumah, aku tibai la jahit segala bentuk dengan felt ni. Then adik aku bawak g sekolah. Budak-budak kan. Senang terpengaruh dengan benda comel ceni, ape lagi, tak memasal kawan2 adik aku order. hahaha. bermula lah entrepreneurship dalam diri aku ni. Ecehh :p

Tab case :D

Hard disk case (new edition)


Tempahan kat kampus :D
*sempat lagi buat even banyak gila assignments kena siapkan*


 Yang kat atas ni semua tempahan sepanjang Entrepreneur Week dekat UMK Kampus Jeli :)





 Makin lama , makin gebu felt aku

First trial by using cupboard :) ni masa mula-mula nak menjinakkan diri dengan felt ^_^


Dah mula upgrade guna kapas pulak :D




Bookmark Giraffe :D

Special made for my Bubu ;D

Untuk Cik Syafa-roommate sayaa :D

 Case untuk hard disk :D (old version)

Semua ni adalah hasil yang bermula daripada BOSAN. HAHAHA.

In case kalau berminat nak order untuk mak ayah pakwe makwe atok nenek sepupu sepapat kawan2 ke, boleh je tengok link ni Mari Menjadi Kreatif :D
btw,memang seronok buat then lagi la happy bila apa yang kita jahit ni cantik molek je ha ^_^
bangga dengan diri sendiri.

kalau sesiapa buat benda ni suka suka,best wa cakap ..kalau dapat tempahan,buat je.untung kemain lagi mak jemah bgtau ni :D
and practice makes perfect.makin lama makin kemas jahitan dan makin laju menjahit.hihi

selamat berjaya ..

sekian,terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Mari tinggalkan respon andaa :)