Saturday 6 September 2014

GIANT BUBBLE di Setia City Mall Park !

ALOHAAAA PEOPLEEE !

Alhamdulillah dah selesai mendaftar kat kampus untuk tahun ketiga degree ni.. fuhh tak sabar nak habis lagi setahun lebih je pastu grad. Ya Allah, cepat betul masa berlalu.

So, tanpa buang masa, mariii kita ke topik kali ni !

SAYAAA NAK SANGATTT MAIN GIANT BUBBLE KAT SCM !!!!!!!

Okay, reaction keterlaluan tu is my reaction bila aku tengok sumorang dok g main bubble kat situ. Kebetulan sehari before aku balik kampus, one of my friend ajak hangout and we decided nak pergi SCM untuk main.....GIANT BUBBLEEEEEE ! Gila nok, eksaited kemahenn aku..

Terdahulu, thanks kepada member aku tu sebab ajak hangout, pastu boleh layan main giant bubble sekali. hahaha dah la aku cam bebudak masa main giant bubble tu !

Kepada yang belum sempat menjejakkan kaki ke SCM dan tak main giant bubble lagi, nah aku belanja lah gambar. hahahaha lol.







inilah diaaaaa ! keseronokan bermain buih belon yang besar ! hehehe.

kalau korang bosan and teringin nak back to childhood yang lagi menyeronokkan, bolehlah ke SCM Park, depan mall dia je and boleh main puas puas dengan member korang. time aku pergi tu, bersepah couple acah acah sweet berselfiee berbackgroundkan bubble yang berterbangan ditup angin. lol ayat aku. hahahaha

HARGAAA MACAM MANA?

haa, meh aku jawabkan.

untuk size kecik macam dalam gambar aku, satu bulatan tu harganya RM2 je sekali sabun. then yang ada 6 holes tu harganya RM4. then kalau sabun dah habis, korang boleh refill ikut berapa ringgit yang korang nak and lepastuuuuu............main lah sepuas-puasnya. tak payah susah susah nak tiup, angin mmg confirm ada. nak berpiknik kat park tu boleh.

pastu kalau ada geng korang yang tak suka pulak main bubble ni, bolehlah main layang-layang. kalau tanak jugak, kau suruh je dorang masuk mall, haa pergilah karaoke ke boling ke window shopping ke. ikut sukahati memasing. hahahahaha


okay. post kali ni simple aje. tu je nak share. jumpa lagi di lain post (^_^)

No comments:

Post a Comment

Mari tinggalkan respon andaa :)